مدل جدید لباسشویی ال جی 8 کیلویی

Wiki Article


وجود چنین موتور قوی با تندی چرخش بالا، باعث کاهش مصرف انرژی در ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل G840S شده و آن را در بهینه‌ترین رتبه انرژی یعنی +++A قرار می‌دهد. همچنین این موتور، صدا و لرزش کمی را ایجاد کرده و میزان صدا در هنگام شست‌وشو را تا fifty four دسی‌بل و میزان صدای آبکشی را تا 75 دسی‌بل پایین می‌آورد. ماشین لباسشویی ال جی eight کیلویی مدل WM-821N در رده پرفروش‌ترین ماشین‌های لباسشویی برند ال جی قرار می‌گیرد. این ماشین لباسشویی با طراحی جذاب در رنگ‌های سفید و نقره‌ای در بازار محصولات خانگی عرضه شده است. ابعاد این لباسشویی 60 در fifty eight و ارتفاع eighty five سانتی‌متری گزارش شده که این ارتفاع در رده محصولات ارگونومیک محسوب می‌شود.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

برنامه شروع با تاخیر نیز یکی از کاربردی ترین برنامه های این لباسشویی ال جیست، و در حالیکه مدت زمان کارایی لباسشویی تا 24 ساعت تنظیم می‌شود؛ در عین حال با صرفه‌جویی در زمان می‌توان به دیگر کارهایتان رسیدگی کنید. ویژگی بی صدا، بدون لرزش و از همه مهمترین کارایی فوق‌العاده عالی با استفاده همزمان، از برجسته ترین ویژگی‌های موتور این لباسشویی به شمار می‌آیند. ال جی این نوع موتور را برخلاف مدل های قبلی با حذف تسمه طراحی کرده، که کمک زیادی به تولید صدای کم می‌کند. به لطف میزان نویز پایین و همچنین بدون لرزش این لباسشویی می‌توان در هنگام شب نیز دستگاه را روشن کرد. به علاوه ضمانت 10 ساله این موتور لباسشویی 20 کیلویی ال جی علاوه بر عمر طولانی مدتش؛ در عین حال میزان مصرف انرژی پایینی به بار می‌آورد.


مدل جدید لباسشویی ال جی 8 کیلویی


دیگر موارد امکاناتی است که باعث مزیت برخی مدل ها نسبت به مدلهای مشابه می گردد. فاکتور بعدی موتور دستگاه در نوع تسمه ای و بدون تسمه (دایرکت درایو) می باشد. که ظرفیت دیگ در اوزان مختلف به کیلو گرم همانند 5 کیلو ، 7 کیلو ، 8 کیلو و … می باشد. چگونه اعتماد کنیم ؟ مهم ترین سؤال و اولین سوالی است که مشتری های ما بعد از اینکه تصمیمشان برای خرید نهایی شد از ما میپرسند؟ اعتماد دلیل می خواهد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

یعنی به اندازه ای که مناسب انواع خانوار ها و با تعداد متفاوت خواهد بود. به گونه که قابلیت این را دارد که نیاز های خانواده های متوسط و یا حتی پر جمعیت را رفع کند. دیا کالا یکی از بزرگترین، جامع ترین و بروزترین سایت های خرید آنلاین است که راحتی در خرید، قیمت پایین و تنوع بالای محصولاتش، خرید اینترنتی ناب و لذت بخشی را پیش روی شما قرار می دهد.


ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل g6


در صورت نصب ماشین لباسشویی در منطقه ای با دمای زیر صفر درجه احتمال ترکیدن شیلنگ های تحت فشار زیاد است و عملکرد الکترونیکی دستگاه نا درست خواهد شد. سیم برق ماشین لباسشویی باید به پریزی اتصال داده شود که دارای اتصال به زمین باشد. برنامه Synthetics برای شستشوی لباس های از جنس پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه Dark Garment برای شستشوی لباس های تیره و یا مشکی به کار گرفته می شود. امکان افزودن لباس های جدید در هر مرحله ای از شستشوی وجود دارد ، که این ویژگی در هر لباسشویی وجود ندارد .


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

Stepping باعث جلو گیری از چروک شدن لباس ها میشود که با چرخش دیگ، لباس ها از پایین به بالا پرتاب می شود که مانع از چروک شدن لباس ها می شود. بدلیل نوسانات بیش از حد بازار قبل از ثبت سفارش لطفا با کارشناسان ما تماسحاصل فرمایید. به دلیل نوسانات بازار ارز لطفا قبل از هرگونه ثبت سفارش از کارشناس فروش بانە ممتاز در واتساپ استعلام بگیرید . فناری AI DD تا 18% مراقبت شست و شوی بهتری را برای افزایش ماندگاری لباس ها به ارمغان می آورد. لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد. شما مشتریان گرامی می توانید از طریق واتس آپ با کارشناسان در تماس باشید.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی


شاید تا به حال در مورد لباسشویی های نسل جدید با قابلیت شست و شو دو گانه شنیده باشید. در کل شرکت ال جی برای راحتی کار شما و جلوگیری از شستن لباس های با دست از فناوری TWINWash™ Mini رو نمایی کرده است. این فناوری در واقع یک لباسشویی کوچک است که در قسمت زیرین دستگاه قرار می گیرد و همزمان با شست و شو لباس ها در بالا می تواند لباس های نازک از قبیل لباس نوزادان و یا لباس های زیر را به راحتی شست و شو نماید. از همین رو لباسشویی های نسل جدید را ساگار با این قطعه تولید و روانه ی بازار کرده است. پس اگر به علت مشغله بالا زمان کافی برای شست و شو برخی لباسها با دست را ندارید این لباسشویی می تواند برای شما گزینه ای ایده آل باشد. ماشین لباس‌شویی L88 از سری لباسشویی های برند جی پلاس هست که با ظاهری زیبا و موتور دایرکت درایو (بدون تسمه) و مجهز به سیستم بخارشوی جدیدا به بازار عرضه شده است .


با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. با ورود و یا ثبت نام در سایت شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید. برای استفاده از این بخش می بایست ایمیل یا شماره موبایل خود را از طریق ویرایش حساب کاربری خود واردکنید.



اگر کفشی که قصد شستشوی آن را دارید جزء این دسته نیست، برچسب نگهداری متصل به کفش خود را چک کنید. شستن صحیح با رعایت اصول و به موقع حوله‌ ها باعث می‌ شود تا مدت زمان زیادی بتوانید از آنها استفاده کنید و به خرید زود به زود حوله‌ های جدید نیازی نداشته باشید. یقه لباس و سر آستین ها را ابتدا با مواد شوینده کمی برس بگشید تا به خوبی شسته شوند.


دارای ظرفیت 9 کیلوگرم است که مناسب خانواده های پر جمعیت است و با ظرفیت دراگ 68 لیتر نشان می دهد که لباس های بسیاری را در خود جای می دهد. این لباسشویی با موتور اینورتر Direct Drive سرو صدا در لباسشویی را به 53 دسی بل رسانده است علاوه بر آن با حذف قطعات اضافی در ماشین لباسشویی کاری کرده است تا مصرف انرژی هم a++ شود. ماشین لباسشویی ال جی WM-1045CS وزن 10.5 کیلو را نیز می‌توان با بودجه 40 میلیون تومانی خرید. از مزیت های دیگر لباسشویی ال جی F4J5 اضافه کردن لباس های فراموش شده به چرخه شستشو است.


بهترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی


ال جی قبل ترماشین لباسشویی 7 کیلو 2J3را روانه بازار کرده بود که با این ماشین لباسشویی تنها در ظرفیت و حجم درام تفاوت دارد. رده انرژی در این ماشین لباسشویی A+++ می باشد و جزء کم مصرف ترین های ال جی به شمار می رود. قابلیت شستشو با تاخیر، موتور اینورتر دار خطی بدون تسمه، میزان صدای کم، طراحی زیبا، ابعاد منسجم و... ماشین لباسشویی 8 کیلویی ال جی مدل F4J6TNP0W دارای موتور اینورتر گیربکسی با دور خشک کن 1400 دور در دقیقه ، فوق العاده بی صدا و کم لرزش است که همواره یکی از بهترین موتورهای ماشین لباسشویی در بازار است. همچنین لباسشویی ال جی F4J6TNP0W امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو را نیز دارد. LG F4J6TNP0W Washing Machine ماشین لباسشویی eight کیلویی ال جی مدل F4J6TNP0W دارای موتور اینورتر گیربکسی با دور خشک کن 1400 دور در دقیقه ، فوق العاده بی صدا و کم لرزش است که همواره یکی از بهترین موتورهای ماشین لباسشویی در بازار است.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

در این میان بد نیست اشاره به سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه‌ای لباسشویی ال جی کنیم، به صورتیکه درام آن به ازای هر دقیقه، 1400 دور در می‌چرخد و در نهایت لباس‌هایی کاملاً تمیز را تحویل می‌دهد. حالت دایره‌ای وار درام در کنار آب و مواد شوینده و همچنین سود بردن از سرعت فوق‌العاده بالای چرخش آن همگی در کنار هم یک چرخه‌ی کاملاً لذت بخش و صد البته کاملاً تمیز و پاکیزه را به همراه خود می‌آورند. قابلیت تمیز کنندگی خودکار درام یکی از مزایای خوبی است که بدون نیاز به دست و تنها به صورت خودکار محوطه داخلی درام را می‌شوید. همچنین امکان افزودن لباس به لباسشویی در هنگام کارایی آن برای کاربر فراهم می‌شود. این کار به منظور اضافه کردن لباس‌هایی که فراموش شده‌اند تا داخل لباسشویی قرار بگیرند در نظر گرفته شده است.


قیمت ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل g6


وجود سنسور اندازه‌گیری وزن البسه از موارد قابل توجهی است که مصرف بهینه آب و انرژی در این ماشین لباسشویی را به دنبال دارد. همچنین شست‌وشوی ضد چروک، بدون صدا و ایجاد لرزش، تا جایی که صدای لباسشویی در حدود 50 دسی‌بل بوده و خیلی ناچیز به شمار می‌رود، از ویژگی‌های لباسشویی مورد نظر است. ناگفته نماند که این موتورها علی‌رغم عملکرد عالی و راندمان بالا مصرف انرژی را حدود 32 درصد کاهش می دهد بنابراین می‌توان بیان کرد که ال‌جی نیز همانند سایر تولیدکنندگان طرفدار محیط زیست بوده و از مصرف بی‌رویه انرژی جلوگیری می نماید. در نهایت لباسشویی ال جی که صدایی در حد forty four دسیبل را تولید کرده به آرامی به فعالیت خود پرداخته و آرامش محیط را حفظ می کند در این صورت شما قادر می شوید حتی زمانی که اعضای خانواده تان در حال استراحت هستند با خیالی آسوده لباسهای کثیف خود را شستشو دهید. ال جی این برند نامی عمر موتور دایرکت درایو را تا 10 ساعت تضمین می سازد بنابراین شما با خیالی آسوده این ماشین لباسشویی را خریداری نمایید و در برابر هزینه‌ای که پرداخت می کنید سالیان متوالی از خدمات عالی آن بهره مند شوید.


دوو در پاسخ به این نیاز کاربران اقدام به طراحی حالتی از برنامه شستشو کرده که این مشکل را کاملا حل میکند. دوو, راه حل شستشویی نیمه بار را بر روی ساخته خود برای راحتی هر چه بیشتر شما تعبیه کرده, به این صورت که شما با خیالی راحت می توانید کمترین میزان ظروف را داخل ظرفشویی تان گذاشته و منتظر بهترین نتایج باشید. در حالتی که ظرفشویی پر از ظرف باشد آب مصرفی دستگاه eleven لیتر است که یک استاندارد مصرف کره ای است ولی در حالت نیم بار به کمترین میزان ممکن کاهش می یابد.


ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل g6 مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

نام تمامی برنامه‌های موجود در این تلویزیون به صورت واضح و خوانا بر روی بدنه لباسشویی درج شده تا افراد بدون هیچ مشکلی بتوانند فرآیند شستشو را آغاز کنند. همچنین صفحه نمایش ال ای دی و کنترل پنل از دیگر مشخصه‌های بارز طراحیماشین لباسشویی ال جیFH4G6TDY6 به حساب می‌آید. از روی این کنترل پنل به راحتی می‌توان فهمید که قابلیت تنظیم دما، تنظیم سرعت چرخش، نمایش زمان باقی مانده، آبکشی بهداشتی، پیش شستشو، قابلیت محافظت از چروک شدن لباس، شستشوی سریع و … از قابلیت‌های اینلباسشویی 8 کیلویی ال جیمی‌باشد که در ادامه متن با خصوصیات هر کدام از آن‌ها آشنا خواهیم شد. ماشین لباسشویی FH4G6TDY6 با ظرفیت شستشوی eight کیلوگرم و سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه به عنوان محصولی ایده آل از شرکت کره‌ای ال جی در سال 2018 معرفی شده است. این لباسشویی با قدرت شستشوی بالایی که دارد تمیز کردن انواع البسه و پارچه‌های کثیف و آلوده را به خوبی انجام می‌دهد.


جدیدترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی


از برنامه های دیگر آن می توان به برنامه ی نیم بار و Time Delay اشاره کرد. برنامه ی Time Delay به شما کمک می کند که ساعت شروع شستشو را به تاخیر بیندازید. با این برنامه می توانید زمان شستشو را از 3 تا 12 ساعت به تاخیر بیندازید. نمای داخلی دستگاه بسیار شیک می باشد زیرا که از فلز استیل براق و ضد زنگ استفاده شده است.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

همچنین این صفحه‌ی لمسی با حداکثر دید طراحی شده و دسترسی به آن بسیار ساده و راحت می باشد که تنها با لمس انگشت می توان تنظیمات مربوطه را بر روی آن اعمال کرد. خدری شاپ عرضه کننده انواع محصولات صوتی تصوری از قبیل تلویزیون های LED ، OLED با برند های معروف ال جی، سامسونگ و ... می باشد که تمام اجناس اصل و اورجینال بوده و دارای ضمانت نامه معتبر می باشند.


انواع مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی


همچنین از این طریق و سیستم عیب‌یابی هوشمند ال جی، با نگه‌داشن تلفن همراه در نزدیکی محل مشخص شده روی ماشین لباسشویی، می‌توانید در صورت بروز مشکل، لباسشویی را به کمک متخصصین ال جی، به صورت غیرحضوری عیب‌یابی نمایید. حتما تا به حال دقت کرده‌اید که گفته می‌شود لباس‌های حساس را باید با دست شست. اما ماشین لباسشویی ال جی 8KG مدل J6 شما می‌توانید حساس‌ترین لباس‌ها را نیز با خیال آسوده با ماشین بشویید. این دستگاه با برخورداری از 6 حرکت شستشوی شبیه‌ساز شستشوی لباس با دست، مراقب البسه‌ی شما است.


لباسشویی 8 کیلویی ال جی مدل j6 سفید


ال جی از موتوری کارآمد در آن ها استفاده می کند و متناسب آن، کارایی شستشو بالارده بوده و مصرف انرژی نیز پایین می باشد. ماشین لباسشویی eight کیلویی ال جی FH3J3TDNP0 اخیرا وارد بازار شده است اما در بازار های هندوستان بسیار مخاطب پسند بوده است. در این ماشین لباسشویی چرخ درام در زمان خشکی کردن و یا Spining برابر با 1200 دور در دقیقه می باشد. بعد از هر برنامه شستشو فرایند Spining بر روی لباس ها انجام می شود و لباس ها در این مرحله قسمت زیادی از رطوبت خود را از دست می دهند. تعداد برنامه ها در این ماشین لباسشویی زیاد است و کاربر دستی بازتر در انتخاب برنامه برای انواعی از لباس ها با هر نوع لکه و ی میزان کثیفی دارد. ماشین لباسشویی eight کیلو ال جی 2J3 به نسبت ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلو J5 معمولا قیمتی پایین تر دارد و می تواند آن را با هزینه کمتر دارا بود و یا خریداری کرد.


قرار دادن لباس در دستگاه لباس ها را به شکلی دسته بندی کنید که لباس های با دستور شستشوی یکسان را با هم شستشو دهید. ابتدا ماشین را روشن کنید و برنامه شستشو انتخاب کنید و کلید start را فشار دهید. در پایان شستشو خود دستگاه با آلارمی متوقف می شود و درب ماشین باز می شود. اگر در زمستان و یا هوای سرد ماشین لباسشویی را خریداری کردید حتما قبل از نصب آن را چند ساعت در دمای اتاق نگهداری کنید. برنامه Eco Drum Clean برای شسشتوی خود درام ماشین لباسشویی استفاده می شود. برنامه Baby Care برای شستشوی بهداشتی لباس کودک استفاده می شود و قابلیت باکتری زدایی را دارد.

Report this wiki page